• Uniball z męskim lewym gwintem 1/2” UNF

    59,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem 3/4” UNF

    85,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem 5/8” UNF

    66,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem 7/8” UNF

    124,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem 1 1/4” UNF

    194,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.  

  • Uniball z męskim prawym gwintem 1/2” UNF

    59,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem 3/4” UNF

    85,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem 5/8” UNF

    66,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem 5/8” UNF

    66,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

    Brak w magazynie
  • Uniball z męskim prawym gwintem 7/16” UNF

    59,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem 7/8” UNF

    124,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.