TULEJE ZWIĘKSZAJĄCE ZAKRES PRACY UNIBALLI

SKLEP >

Nasze Bestsellery

  • Uniball z żeńskim prawym gwintem M14x2,0

    74,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem M14x1,5

    77,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.    

  • Uniball z męskim prawym gwintem M22x1,5

    165,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Tuleje do uniballa M16

    32,00 

    Uzupełnia funkcjonalność uniballa. Zwiększa zakres jego pracy, rozstaw mocowań i redukuje średnicę śruby.

  • Łożysko sferyczne M10

    38,00 

    Łożyska sferyczne wytwarzają o wiele niższe tarcie od tulei gumowych i poliuretanowych. Dzięki temu zawieszenie pracuje płynniej i lepiej tłumi…

  • Uniball z męskim lewym gwintem M14x1,5

    77,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Łozysko sferyczne M18

    71,00 

    Łożyska sferyczne wytwarzają o wiele niższe tarcie od tulei gumowych i poliuretanowych. Dzięki temu zawieszenie pracuje płynniej i lepiej tłumi…

  • Uniball z męskim lewym gwintem M14x2,0

    73,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem M12x1,75

    62,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim prawym gwintem M12x1,75

    54,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem M8x1,25

    49,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.