TULEJE ZWIĘKSZAJĄCE ZAKRES PRACY UNIBALLI

SKLEP >

Nasze Bestsellery

  • Uniball z męskim lewym gwintem M6x1,0

    49,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem M14x2,0

    79,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim lewym gwintem M10x1,25

    59,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem 7/8” UNF

    149,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem 1/2” UNF

    79,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim prawym gwintem M18x1,5

    105,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Tuleje do uniballa 3/4″

    44,00 

    Uzupełnia funkcjonalność uniballa. Zwiększa zakres jego pracy, rozstaw mocowań i redukuje średnicę śruby.

  • Łożysko sferyczne M20

    99,00 

    Łożyska sferyczne wytwarzają o wiele niższe tarcie od tulei gumowych i poliuretanowych. Dzięki temu zawieszenie pracuje płynniej i lepiej tłumi…

  • Uniball z żeńskim lewym gwintem M18x1,5

    105,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim prawym gwintem M16x1,5

    95,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim lewym gwintem M20x1,5

    129,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.