TULEJE ZWIĘKSZAJĄCE ZAKRES PRACY UNIBALLI

SKLEP >

Nasze Bestsellery

  • Uniball z żeńskim lewym gwintem M10x1,25

    59,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim lewym gwintem M16x1,5

    95,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim lewym gwintem M20x1,5

    129,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z żeńskim lewym gwintem M6x1,0

    49,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Tuleje do uniballa 3/4″

    44,00 

    Uzupełnia funkcjonalność uniballa. Zwiększa zakres jego pracy, rozstaw mocowań i redukuje średnicę śruby.

  • Uniball z męskim lewym gwintem M6x1,0

    49,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem 1/2” UNF

    79,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem M16x2,0

    89,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem 7/16” UNF

    79,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim prawym gwintem M16x2,0

    89,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.

  • Uniball z męskim lewym gwintem M14x2,0

    79,00 

    Najwyższej jakości uniball, zaprojektowany z myślą o motorsporcie. Odporny na korozję, nie wymaga stosowania gumowych osłon kuli.